De CREG heeft niet tot taak individuele verzoeken van consumenten te behandelen. Ze geeft dus geen individueel advies.

Wij proberen u zoveel mogelijk te informeren via onze website.

Als u de informatie die u zoekt niet kunt vinden op onze website, neem dan contact op met uw elektriciteits- of aardgasleverancier.

Als u uw leverancier al heeft gecontacteerd maar niet tevreden bent met zijn antwoord, dan kan u de federale Ombudsdienst voor Energie contacteren. Deze zal uw verzoek behandelen of doorsturen naar de juiste instantie.

Als uw vraag betrekking heeft op een specifieke CREG-publicatie, beantwoorden we die graag. Stel uw vraag via ons contactformulier

 

Door op "Verzenden" te klikken, bevestigt u dat de CREG u opnieuw mag contacteren in het kader van de uitvoering van een opdracht van algemeen belang en sommige van uw persoonsgegevens enkel in het kader van uw aanvraag mag verwerken. Indien uw aanvraag niet onder de bevoegdheid van de CREG valt, zullen wij ze aan de bevoegde instantie overmaken. Meer informatie over de verwerking van uw gegevens kunt u terugvinden in ons Privacybeleid.

 

Deze vraag is om te controleren dat u een mens bent, om geautomatiseerde invoer (spam) te voorkomen.